100 dni za brezplačno vračilo
oglejte si podrobnosti
Brezplačna dostava
oglejte si podrobnosti

Vračilo

Vračilo lahko opravite v 100 dneh po prejemu paketa.

Kako vrniti izdelek?

1

Izpolnite obrazec za vračilo, ki je priložen paketu

Potrebujete nov obrazec? Lahko ga prenesete tukaj.

2

Pripravite paket

Vrnjeni izdelek ustrezno zavarujte in ga položite v originalno pakiranje skupaj z izpolnjenim in podpisanim obrazcem za vračilo.

3

Nalepite priloženo povratno etiketo

V kolikor nimate povratne etikete jo lahko ustvarite na GLS Rešitve.

4

Na voljo sta sledeča načina brezplačnega vračila:

Prejeto povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do najbližjega paketomata GLS.

Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo. Tukaj boste lahko spremljali svojo pošiljko.

Prejeto povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do katere koli paketne trgovine GLS (seznam paketnih trgovin najdete tukaj).
Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.
Tukaj boste lahko spremljali svojo pošiljko.
Če nimate etikete se obrnite na naš Kontaktni center za pomoč strankam.

Kakšen je postopek po prejemu vračila?

Preverjanje paketa - ob prevzemu bomo preverili skladnost vsebine paketa s prejetim obrazcem za vračilo. Po pozitivnem pregledu boste prejeli od nas sporočilo na e-naslov, ki je naveden v naročilu.

Opomba! Zgoraj navedeno ne velja za izdelke prilagojene »personalizirane«, izdelane v skladu s specifikacijami kupca ali za izpolnjevanje njegovih individualnih potreb (npr. vložki, izdelani za stranko). Podrobnosti najdete v Splošnih pogojih.

Vračila kupnine - vračila se izvedejo v 14 dneh po preverjanju paketa.

Vrnili vam bomo denar glede na način plačila:

  • - PayU / PayPal / Google Pay - sredstva boste prejeli na enak način,
  • - po povzetju - sredstva boste prejeli na račun, ki ste ga navedli v obrazcu za vračilo.

 

Popravek računa - na navedeni e-naslov boste prejeli popravljen račun.

Kontaktirajte nas

Virtualni asisten pozna odgovore na večino vprašanj in je dostopen za klepet 24/7:

Za vas smo na voljo:

od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00


Obiščite tudi stran Kontakt