30 dni za brezplačno vračilo
oglejte si podrobnosti
Brezplačna dostava
oglejte si podrobnosti

Vračilo

 

 

Osnovne informacije*

  1. 1. Vrnjeni izdelek ustrezno zavarujte in ga položite v originalno pakiranje skupaj z izpolnjenim in podpisanim obrazcem za vračilo.
  2. 2. Če obrazca za vračilo nimate, ga prenesite tukaj.
  3. 3. Na povratni paket nalepite priloženo povratno etiketo. V kolikor nimate povratne etikete jo lahko ustvarite na GLS Rešitve.

 

Vračilo kupnine boste prejeli v roku največ 14 delovnih dneh od trenutka, ko preverimo paket, ki smo ga prejeli od vas.

* Zgoraj navedeno ne velja za izdelke prilagojene »personalizirane«, izdelane v skladu s specifikacijami kupca ali za izpolnjevanje njegovih individualnih potreb (npr. vložki, izdelani za stranko). Podrobnosti najdete v Splošnih pogojih.

 

Pomembno

  1. 1. Če uporabite karton, v katerem ste prejeli naročilo, zamenjajte staro etiketo z novo, Če uporabite karton, v katerem ste prejeli naročilo, zamenjajte staro etiketo z novo, ki je bila priložena pav paketu. V kolikor je nimate lahko ustvarite novo etiketo na povezavi GLS Rešitve.
  2. 2. Če vračate več izdelkov, jih lahko vrnete v enem skupnem paketu.

Če ste izbrali "Vrnitev v paketni trgovini", na paket prilepite prejeto etiketo za vračilo. Če nimate etikete se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Glede na to, kateri način plačila ste izbrali, boste vračilo kupnine prejeli na enak način. Če ste naročilo plačali po povzetju, bo povračilo izvedeno na bančni račun, ki ste ga navedli v obrazcu za vračilo. Če ste plačilo izvedli prek PayPal, PayU bo denar vrnjen prek teh dveh spletnih ponudnikov.

 

Na voljo sta sledeča načina brezplačnega vračila:

 

Vračilo v GLS paketomat

Prejeto povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do najbližjega paketomata GLS. Na Paketomatu pritisnite ODDAJA PAKETA in skenirajte črtno kodo na povratni etiketi. Ko se odprejo vratca, vstavite paket v predal in ga zaprite. Na zaslonu se prikaže informacija, da je paket oddan.

Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.

Tu boste lahko spremljali svojo pošiljko.

 

Vračilo v paketni trgovini GLS

Prejeto povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do katere koli paketne trgovine GLS (seznam paketnih trgovin najdete tukaj).

Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.

Tu boste lahko spremljali svojo pošiljko.

Če nimate etikete se obrnite na naš Kontaktni center za pomoč strankam.

 

Pogosto zastavljena vprašanja

  1. 1. Katere možnosti brezplačnega vračila lahko uporabim?
  2. 2. Kako vrniti paket s paketomatom GLS?
  3. 3. Kako lahko pošiljko vrnem s paketno trgovino GLS?
  4. 4. Kako opraviti menjavo?
  5. 5. Kdaj in kako bo vrnjena kupnina?
  6. 6. Kdaj je vračilo mogoče zavrniti?
  7. 7. Kako lahko sledim svoji pošiljki?
  8. 8. Kaj storiti, če je bil prejeti paket poškodovan?

 

 

1. Katere možnosti brezplačnega vračila lahko uporabim?

Za brezplačno vračilo lahko uporabite v kateri koli paketomat GLS ali pa naredite vračilo v paketni trgovini GLS (Parcel Shop – Petrol, OMW, Trafike 3DVA,…).

POMEMBNO: če pošljete 2 paketa, jih položite v eno skupno embalažo ali ustvarite dva ločena vračila (2 kodi).

2. GLS paketomat.
Prejeto povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do najbližjega paketomata GLS. Na Paketomatu pritisnite, ODDAJA PAKETA in skenirajte črtno kodo na povratni etiketi. Ko se odprejo vratca, vstavite paket v predal in ga zaprite. Na zaslonu se prikaže informacija, da je paket oddan.

Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.

3. Vračilo v GLS paketni trgovini.
Prejeto povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do katere koli paketne trgovine GLS (seznam točk najdete tukaj).

Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.

4. Kako lahko naredim zamenjavo?

Sistem menjave poteka v obliki vračila in plačila izdelka, kot tudi oddaje novega naročila in ponovnega plačila. Vrnite naročeno blago in čim prej oddajte novo naročilo. Izdelek po vaši izbiri bomo rezervirali, da ga nihče ne bo kupil pred vami. Novo naročilo lahko plačate takoj ali počakate na vračilo kupnine in nato izvedete plačilo. Rezervacija izdelka traja 5 dni.

5. Kdaj in kako bo vrnjena kupnina?

Vračilo kupnine boste prejeli v roku največ 14 delovnih dneh od trenutka, ko preverimo paket, ki smo ga prejeli od vas. Odvisno od tega, kateri način plačila ste izbrali, boste vračilo prejeli na enak način, če pa ste naročilo plačali po povzetju, bo vračilo izvedeno na bančni račun, ki ste ga navedli v obrazcu za vračilo. Če ste plačali preko PayPal ali kreditnih kartic (PayU), bo denar vrnjen preko teh dveh servisov.

6. V kakšnem primeru je lahko vračilo zavrnjeno?

Vračilo je lahko zavrnjeno, če je bilo izvedeno po 30-dnevnem obdobju.

7. Kako lahko sledim svoji pošiljki?

Svoji pošiljki lahko sledite na: https://gls-group.eu/SI/sl/home

8. Kaj moram storiti, če je bil prejeti paket poškodovan?

TUKAJ po korakih opisujemo, kaj morate storiti v primeru poškodovane pošiljke.