Reklamacije
2-letna garancija
Za vsak izdelek v naši trgovini velja 2-letno jamstvo, vključno z izdelki, kupljenimi med promocijo.
Obravnava reklamacij v 8 dneh
Odločitev boste prejeli po elektronski pošti v 8 dneh.
Ali je izdelek med uporabo poškodovan ali ima skrito napako? Reklamacijo lahko vložite prek spleta. Več informacij najdete spodaj
Za vložitev reklamacije potrebujete:
-
Številko naročilo, če je bil izdelek kupljen v spletni trgovini. Našli jo boste v svojem Uporabniškem računu v razdelku "Moja naročila" ali v e-poštnem sporočilu s potrditvijo naročila.
-
Številko računa ali številko računa DDV, če je bil izdelek kupljen v stacionarni trgovini (velja tudi za izdelke, naročene prek spleta v trgovini). Številka računa se začne s črkami PARS. Najdete jo na dnu računa pod črtno kodo.
-
Številko bančnega računa, številka računa v obliki IBAN. Primer pravilne strukture IBAN za račun v Sloveniji: SI56 1111 1111 1111 111.
-
Eno fotografijo celotnega izdelka in največ 2 fotografij poškodb. Prepričajte se, da so fotografije jasne ter prikazujejo celoten izdelek in poškodbe.
Če želite vložiti reklamacijo, izpolnite obrazec za reklamacijo. Prepričajte se, da so podatki v obrazcu pravilni. Tako bomo lahko hitreje preverili vaš zahtevek.
Želite reklamirati pokvarjeno uro?
Kako to storite, preverite spodaj.
Če želite vložiti reklamacijo, nam pošljite pokvarjeno uro in izpolnjen obrazec za reklamacijo. Na vaš zahtevek bomo odgovorili v 8 dneh po prejemu izdelka.
Uro lahko reklamirate na dva načina:
-
V okviru jamstva
Garancijski zahtevek lahko vložite pred potekom 2 let od datuma prejema ure. Garancijske zahtevke obravnava podjetje Modivo. -
V okviru proizvajalčeve garancije
Garancijski zahtevek obravnava podjetje, ki je izdalo garancijo za uro. Odločitev o reklamaciji boste prejeli po elektronski pošti takoj po vrnitvi ure iz servisa.
Za vložitev reklamacije potrebujete:
-
Številko naročilo, če je bil izdelek kupljen v spletni trgovini. Našli jo boste v svojem Uporabniškem računu v razdelku "Moja naročila" ali v e-poštnem sporočilu s potrditvijo naročila.
-
Številko računa ali številko računa DDV, če je bila ura kupljena v stacionarni trgovini (velja tudi za izdelke, naročene prek spleta v trgovini). Številka računa se začne s črkami PARS. Najdete jo na dnu računa pod črtno kodo.
-
Številko bančnega računa, številka računa v obliki IBAN. Primer pravilne strukture IBAN za račun v Sloveniji: SI56 1111 1111 1111 111.
-
Garancijski list če je priložen uri.
-
Papirni obrazec za reklamacijo.
Natančno izpolnite vsa zahtevana polja. Prepričajte se, da so podatki pravilni. Tako bomo lahko hitreje preverili vaš zahtevek.
2. Pripravite paket za odpremo:
a. Vložite v paket:
- Zavarovano uro.
- Izpolnjen obrazec za reklamacijo.
- Garancijski list, če je bil priložen uri ob nakupu.
b. Paket zaprite in na pripravljen paket napišite "REKLAMACIJA".
Pomembno: Paket med prevozom skrbno zaščitite pred poškodbami.
3. Pošljite paket v Modivo brezplačno:
1. Izberite enega od razpoložljivih načinov vračanja. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi: Vračilo v GLS Paketomat ali Vračilo v paketni trgovini GLS.
2. Vrnjeni izdelek ustrezno zavarujte.
3. Nalepite povratno etiketo.
V kolikor nimate povratne etikete jo lahko ustvarite na GLS Rešitve.
4. Na voljo sta sledeča načina brezplačnega vračila:
Vračilo v GLS paketomat
Povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do najbližjega paketomata GLS.
Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.
Tukaj boste lahko spremljali svojo pošiljko.
Vračilo v paketni trgovini GLS
Povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do katere koli paketne trgovine GLS (seznam paketnih trgovin najdete tukaj).
Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.
Tukaj boste lahko spremljali svojo pošiljko.
Oddajte paket v paketomat ali paketno trgovino.
PLATFORMA ZA SPLETNO REŠEVANJE SPOROV (ODR)
V skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 ponujamo elektronsko povezavo do platforme SRS: ec.europa.eu/odr. Med drugim je platforma ODR vir informacij o oblikah izvensodnega reševanja sporov, ki lahko nastanejo med prodajalcem in potrošniki. Opomniti vas želimo, da je e-poštni naslov, preko katerega se lahko obrnete na nas: info@eobutev.si