Reklamacije

Z nakupom pri nas vam zagotavljamo,
da ste kupili 100% originalni izdelek
izbrane blagovne znamke.

Za vsak izdelek, kupljen v naši trgovini, velja 2-letna garancija. To pravilo velja za celoten asortiment trgovine, vključno z izdelki, kupljenimi v času
promocije.
Reklamacije

ZA PREVZEM OBRAZCA ZA REKLAMACIJE KLIKNITE TUKAJ

Pred vložitvijo reklamacijskega zahtevka vas prosimo, da ocenite stanje izdelka in se prepričate, da napake niso posledica nepravilne uporabe ali nege.
Želeli bi sprejeti vse reklamacije, vendar v nekaterih primerih tega ne moremo storiti. Napake in nepravilnosti morajo biti posledica proizvodne napake proizvajalca.
O stvarni napaki nas lahko obvestite po elektronski pošti na naslov info@eobutev.si. V sporočilu navedite za kakšno materialno napako gre in priložite fotografije izdelka, da bomo lahko težavo odpravili kar se da hitro in učinkovito.
Če težave ni mogoče rešiti na ta način, vam bomo sporočili, da nam izdelek pošljete.
Navodilo:
- 1. Pripravite izdelek
- 2. Pripravite garancijski list, če ste ga prejeli skupaj s kupljenim izdelkom
- 3. Natisnite in izpolnite obrazec za reklamacije
- 4. V embalažo, namenjeno pošiljanju, vstavite obrazec, garancijski list in izdelek
- 5. V polje (nad naslovom) napišite "Reklamacija",
- 6. Izberite način brezplačne dostave:
Dostavljalec GLS
ali pošljite na svoje stroške na naslov:
eobutev.si/MODIVO S.A.
GLS HUB Ljubljana
Cesta v Prod 84
1129 Ljubljana