30 dni za brezplačno vračilo
oglejte si podrobnosti
Brezplačna dostava
oglejte si podrobnosti

FAQ

Oddaja naročila

Kako oddati naročilo?

Navodila najdete na strani: https://www.eobutev.si/b/kako-kupovati 

 

Kako spremeniti naročilo?

Če želite spremeniti naročilo, se obrnite na Kontaktni Center za pomoč strankam na (+386) 01 444 01 00 ali pošljite sporočilo na sledeči e-poštni naslov: info@eobutev.si Če želite preklicati oddano naročilo, kliknite na povezavo za preklic naročila v e-poštnem sporočilu s potrditvijo naročila ali pa pošljite zahtevek za preklic na e-poštni info@eobutev.si. Naročilo lahko prekličete dokler se njegov status ne spremeni na “V pripravi”. O izvajanju zahtevka vas bomo obvestili po elektronski pošti. Preklicani izdelki bodo na našo spletno stran vrnjeni v roku 24 ur.


Kako preklicati naročilo?

Če želite preklicati oddano naročilo, pošljite zahtevek za preklic na e-poštni info@eobutev.si.

O izvajanju zahtevka vas bomo obvestili po elektronski pošti. Preklicani izdelki bodo na našo spletno stran vrnjeni v roku 24 ur.


Kakšen je čas realizacije naročila?

Skupni čas realizacije naročila je sestavljen iz časa, potrebnega za pripravo naročila za pošiljanje in časa dostave. Naročila običajno pripravimo in odpošljemo v 24 urah. Naročila, poslana preko kurirja (GLS), so najpogosteje dostavljena v 3-4 delovnih dneh.

O vsaki fazi naročila (prav tako v primeru zamude) vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom. Stanje naročila lahko preverite tudi tako, da se prijavite v uporabniški račun.

Pomembno! Čas realizacije in dostave naročila ne vključuje sobot, nedelj in praznikov.

 

Oznake statusov naročila

  1. a) Neobdelano - vaše naročilo je bilo sprejeto in se trenutno preverja.
  2. b) Čaka na plačilo - čakamo, da bo vaše plačilo izvedeno. V primeru neizvedenega naročila bo v 5 dneh vaše naročilo samodejno preklicano.
  3. c) Čaka na dostavo - naročen izdelek bo za vas odposlan iz našega zunanjega skladišča. Predviden čas dostave je dodatnih 3-5 delovnih dni.
  4. d) Pripravljeno za pošiljanje - vaše naročilo je pripravljeno in preneseno v odpremno skladišče za preverjanje izdelka in njegove embalaže.
  5. e) Poslano - Vaš paket je že prejelo prevoznico (številka sledenega paketa). V tem trenutku čaka, da ga prevzame kurir ali pa je že na poti do vas.
  6. f) Preklicano - naročilo je bilo preklicano zaradi neizvedbe plačila ali odstopa preko e-pošte. Takšnega naročila ne moremo obnoviti. Izdelki preklicanega naročila se bodo ponovno pojavili na naši spletni strani v roku 24 ur.
  7. g) Vrnjeno -Vaše vračilo je zaključilo postopek preverjanja. Kupnina bi morala biti vidna na bančnem računu, ki ste ga navedli, v roku 14 dni.
  8. h) Paket ni bil prevzet - Vaš paket nam je bil vrnjen. Če vas naročen izdelek še vedno zanima, prosimo oddajte novo naročilo.

 

Kako pridobim račun za namene DDV z naročilom? (Gost)

Če želite prejeti račun za namene DDV, pri oddaji naročila pojdite na blagajno kot "Gost" in v polju "Vaši podatki" izberite "Podjetje".

Po izbiri možnosti »Podjetje« izpolnite vse potrebne podatke in na dnu obrazca izberite gumb »Izstavite račun za namene DDV«. Nato boste lahko vnesli davčno številko (EU DDV)

 

Kako pridobim račun za namene DDV z naročilom z drugim naslovom za dostavo? (Gost)

V primeru izvedbe dostave na drug naslov, kot vneseni podatki, za pridobitev računa za namene DDV izberite možnost "Dostava na drug naslov". Ne pozabite, da je potrebno potrditi polje »Prosimo, izdajte račun za namene DDV«.

Po izbiri možnosti »Dostava na drug naslov« izpolnite vse potrebne podatke o dostavi in ​​nadaljujte z naročilom.

 

Kako pridobim račun za namene DDV z naročilom? (Prijavljen)

Če ste registriran uporabnik, pojdite na blagajno in izberite "Nov naslov" na spustnem meniju, da pridobite račun za namene DDV.
Po izbiri navedene možnosti izberite "Podjetje" in preverite pravilnost naslovnih podatkov, ki se bodo naložili samodejno, ter dopolnite manjkajoče podatke. Čisto na dnu izberite možnost "Prosimo, izdajte račun za namene DDV" in vnesite davčno številko (EU VAT).

 

Kako pridobim račun za namene DDV z naročilom z drugim naslovom za dostavo? (Prijavljen)

V primeru izvedbe dostave na drug naslov, kot vneseni podatki, za pridobitev računa za namene DDV izberite možnost »Dostava na drug naslov«. Ne pozabite, da je potrebno potrditi polje »Prosimo, izdajte račun za namene DDV«.

Po izbiri možnosti »Dostava na drug naslov« na spustnem meniju izberite »Nov naslov«.

Po izbiri navedene možnosti preverite pravilnost naslovnih podatkov, ki se bodo naložili samodejno in dopolnite manjkajoče podatke.

 

Pošiljka

 

Pošiljka

Podrobnosti o razpoložljivih načinih dostave najdete na naslovu: https://www.eobutev.si/b/stroski-posiljanja.

 

V kakšnem času bo paket dostavljen?

Informacije o terminu dostave najdete na spletni strani https://www.eobutev.si/b/stroski-posiljanja.

 

Kako lahko sledim paketu?

V sporočilu, ki potrjuje pošiljanje naročila, boste našli svojo številko pošiljke. Kopirajte ga in prilepite na spletno mesto prevoznika GLS. Povezavo za sledenje paketu najdete tukaj: https://eobutev.si/b/sledenje-posiljki.


Kako dolgo paket čaka v paketomatu GLS?

Paket čaka na prevzem v paketomatu GLS 4 delovne dni od trenutka prejema e-pošte ali SMS sporočila.

 

Kako prevzeti paket iz paketomata?

Prejemnik po tem, ko kurir odda paket v paketomat dobi kodo za prevzem in sicer preko e-pošte ali SMS sporočila. Po prejemu kode pojdite do izbranega paketomata in na zaslonu vnesite svojo kodo za prevzem. Čez nekaj časa se omarica s paketom odpre. Več informacij najdete na spletnem mestu GLS: https://gls-group.eu/SI/sl/video-navodila.

Kaj se zgodi, ko kurir GLS ne najde nikogar na navedenem naslovu?


Kurir dvakrat poizkuša dostaviti paket. V primeru, da kurir na navedenem naslovu ni našel nikogar oz. ni bilo odgovora, bo v naslednjih 2 delovnih dneh poskusil paket znova dostaviti. V kolikor tudi takrat zopet na danem naslovu ne bo nikogar, bo paket vrnjen v našo trgovino.


Kako varno prevzeti paket?

  1. Prevzem paketa pri kurirju

 

  1. a) Preverite zunanjo embalažo.

 

Škatla mora biti tesno zaprta in ne sme imeti znakov poškodb.

Če paket ni poškodovan, podpišite prevozni list.

Če zunanji videz paketa vzbuja sum, zavrnite sprejem paketa ali preverite njegovo vsebino pri kurirju (glej spodaj).

 

  1. b) Če zunanji videz paketa vzbuja sum, preverite vsebino paketa v prisotnosti kurirja.

 

Odprite paket in pri kurirju preverite, ali so prejeti izdelki popolni in nepoškodovani.

Če imate pridržke glede stanja pošiljke, prosite kurirja, da sestavi poročilo o škodi.

Izpolnite vsa polja poročila in označite škodo na zunanji embalaži - to je najpomembnejši podatek za prevoznika, da bo obravnaval pritožbo. Pred podpisom se prepričajte, da je opis skladen z dejstvi.

V polju »komentarji« lahko navedete vse svoje pripombe, vključno s tistimi v zvezi z informacijami, ki jih je v poročilo vnesel kurir, npr. kadar se ne strinjate z informacijami, vnesenimi v poročilo o škodi.

Ne pozabite vzeti ene kopije izpolnjenega poročila.

Če kurir ne želi čakati na pisanje poročila o škodi, boste tukaj našli informacije o tem, kako pripraviti poročilo o škodi.

O celotnem dogodku obvestite službo pomoč strankam po telefonu na (386) 01 444 01 00 ali po e-pošti, tako da pošljete prijavo o škodi na naslov: info@eobutev.si.

 

Prijava škode prodajalcu

Če je bila embalaža nepoškodovana in je bila poškodovana vsebina ali je paket po odhodu kurirja vzbudil sum, se še isti dan obrnite na naš Kontaktni center za pomoč strankam.

Po prejemu prijave bo ustrezna oseba vaš primer obravnavala in ostala z vami v stiku do njegovega zaključka.

 

Kaj naj storim, če sem prejel poškodovano blago?

V primeru, da ste prejeli poškodovan izdelek, je treba o tem nemudoma obvestiti službo za pomoč strankam po telefonu na (+386) 01 444 01 00 ali po elektronski pošti, tako da pošljete prijavo na naslov: info@eobutev.si.

 

Kaj naj storim, če sem prejel poškodovan paket (npr. strgana kartonska škatla)?

V kolikor je embalaža z vašim naročilom poškodovana, čimprej pripravite poročilo o škodi. Za to imate časa največ 30 dni. Poročilo o škodi  pošljite na info@obutev.si, mi pa bomo potemtakem storitvi prevoznika vložili reklamacijo. Postopek pregleda pritožbe s strani GLS prav tako traja največ 30 dni.

Pomembno: Za reklamacijske zahtevke GLS Slovenija, velja rok za reševanje in odgovor na zahtevek v skladu s splošnimi pogoji GLS Slovenija, torej največ 30 dni.

 

Ali me bo kurir kontaktiral pred dostavo paketa?

Kurir nima obveze, da vas pred dostavo paketa kontaktira po telefonu, a zato boste prejeli e-poštno sporočilo in SMS z datumom dostave naročila. Datum dostave lahko preverite tudi na spletni strani prevoznika. Povezavo za sledenje paketa najdete tukaj: https://eobutev.si/b/sledenje-posiljki.

 

Plačilo


Kateri načini plačila so na voljo?

Za nakupe lahko izberete vam najbolj priročen način plačila. Izbirate lahko med:

plačilo s kartico - hitro plačilo s kartico prek sistema PayU. Nakupe lahko plačujete z enakimi karticami - kreditnimi in debetnimi (tako imenovanimi bančnimi karticami), kot jih običajno uporabljate v stacionarnih trgovinah.

PayPal - hitro plačilo za imetnike PayPal računa.

plačilo po povzetju - plačilo po povzetju neposredno pri prevozniku.

 

Kaj storiti v primeru neuspešnega plačila prek PayU ali PayPal?

Če želite, da ustvarimo novo povezavo za plačilo ali želite plačati po povzetju, se obrnite na naš Kontaktni center za pomoč strankam na (+386) 01 444 01 00 ali pošljite zahtevek za spremembo po e-pošti na naslednji naslov: info@eobutev.si. V primeru plačila po povzetju bodo stroški pošiljanja dodani v skladu s tabelo.

 

Koliko časa imam na plačilo svojega naročila?

Na plačilo čakamo 3 dni. Če plačilo v tem času ne bo izvedeno, boste po e-pošti prejeli opomnik. Od takrat naprej boste imeli na voljo dodatna 2 dneva za poravnavo plačila. Če v petih dneh plačila ne opravite, bo naročilo samodejno preklicano.

 

Kako lahko spremenim način plačila?

V koliko želite spremeniti način plačila, se obrnite na službo za pomoč strankam ali napišite e-pošto na naslov: info@eobutev.si.


Ali lahko plačam za paket po povzetju v GLS paketomatu?

Če se odločite za plačilo po povzetju, lahko pošiljko plačate s kartico.

 

Ali lahko plačam s kartico kurirju ob dostavi?

Kurirji sprejemajo plačila s kartico in gotovino.

 

Iskanje izdelkov


Kako iskati izdelke?

Ali točno veste, kaj iščete? Filtri na levi strani vam bodo pomagali najti popoln model. Med drugim lahko najdete izdelke po vrsti, znamki, barvi, velikosti.

Ali lahko naročite izdelek, ki ni na voljo na spletni strani eobutev.si?

Če določen izdelek ni na voljo, takega modela ni mogoče naročiti. Naročilo lahko oddate samo za izdelke, ki so na voljo.

 

Popusti

 

Kako pridobiti popust za novice?

Če ste ljubitelji mode in želite biti obveščeni o prihajajočih promocijah in novostih, se naročite na e-Novice.

Za dobrodošlico boste prejeli edinstveno promocijsko kodo, ki zniža vrednost košarice za 10 EUR. Koda se lahko uporabi pri oddaji naročila za novo, neznižano kolekcijo, in velja za naročila v skupni vrednosti nad 70 EUR. Če želite prejeti kodo, preprosto vnesite svoj e-poštni naslov v zeleno polje na dnu strani.


Na katerem mestu lahko vnesem promocijsko kodo?

Če imate promocijsko kodo, jo vnesite v polje Promocijske kode in kliknite možnost uporabi kupon. V kolikor je kupon uspešno aktiviran, se vrednost naročila zmanjša.

 

Kaj pa v primeru, če določena promocijska koda ne deluje?

Če izdelek izpolnjuje vsa merila, potrebna za pridobitev popusta, vendar popusta ne obračuna, vas prosimo, da se obrnete na službo za pomoč strankam na (+386) 01 444 01 00 ali pišete na e-poštni naslov: info@eobutev.si.

 

Ali naročanje na e-Novice pomeni ustvarjanje računa?

Naročanje na e-Novice ni enako ustvarjanju uporabniškega računa.

Če se naročite na e-Novice, pridobite dostop do informacij o trenutnih trendih, novostih in promocijah, ki so na voljo v naši spletni trgovini.

 

Ali moram pri vračilu pošiljke vrniti prejete promocijske kode?

Ob vračilu naročila vam prejetih kod ni potrebno vrniti.  Preprosto jih uporabite pri naslednjem naročilu.

 

Vračila in zamenjave:


Kako lahko naredim vračilo?

Neustrezen nakup? V 30 dneh po prejemu paketa lahko izdelke, ki vam ne ustrezajo, brezplačno pošljete nazaj. Brezplačno vračilo lahko opravite preko paketomatov GLS ali  paketnih trgovin GLS. Če želite opraviti vračilo, pojdite na spletno stran https://www.eobutev.si/b/vracilo.

V naslednjih korakih sledite prikazanim navodilom. Ne pozabite priložiti izpolnjenega obrazca za vračilo povratne pošiljke. Če pošiljate dve povratni pošiljki, ju vstavite skupaj v EN paket ali pa pošljite v dveh ločenih pošiljkah, v takšnem primeru bosta ta dva ločena vračila. Ne lepite dveh ali več paketov skupaj, saj se lahko med prevozom prelomijo. Vračil, poslanih z odkupnino po povzetju, ne sprejemamo.

Za brezplačno vračilo potrebujete povratno etiketo, ki jo lahko ustvarite na spletni povezavi https://www.posljipaket.si/sl/paket/poslji/vracilo/e-obutev.

 

Na kateri naslov naj bo paket poslan?

V primeru, da uporabite brezplačno vračilo, paketa ni treba nasloviti. V kolikor nam želite vrniti paket na svoje stroške, prosimo uporabite naslednji naslov:

 

eobutev.si

GLS HUB Ljubljana

Cesta v Prod 84

1129 Ljubljana

 

Ne pozabite, da morate, ko boste opravljali vračilo s pomočjo točke GLS (paketomat, paketna trgovina) na embalažo prilepiti povratno etiketo.

V kakšnem terminu lahko vrnem/zamenjam blago?

Od prejema paketa imate na voljo 30 dni za vračilo/zamenjavo.

Kako postopati, če nisem prejel obrazca za vračilo?

Če obrazca za vračilo niste prejeli, ga lahko prenesete s spletne strani: http://www.eobutev.si/b/vracilo

Katere dokumente je treba priložiti povratni pošiljki?

Povratni pošiljki je potrebno priložiti izpolnjen obrazec za vračilo.

Kako lahko paket vrnem v GLS paketni trgovini?

Prejeto povratno etiketo prilepite na paket, ki ga odnesete do katere koli paketne trgovine GLS (seznam točk najdete tukaj ). Shranite potrdilo pošiljanja. Tu  boste lahko spremljali svojo pošiljko. Če nimate etikete, uporabite drugo obliko brezplačnega vračila ali se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.

 

Kako vrniti paket s paketomatom GLS?

Prejeto povratno etiketo pritrdite na paket, ki ga odnesete do najbližjega paketomata GLS . Na Paketomatu pritisnite ODDAJA PAKETA in skenirajte črtno kodo na povratni etiketi. Ko se odprejo vratca, vstavite paket v predal in ga zaprite. Na zaslonu se prikaže informacija, da je paket oddan.

Pomembno: Ne pozabite prepisati in shraniti sledilne številke z etikete, da boste lahko spremljali svoje vračilo.

Kako lahko naredim zamenjavo?

Sistem menjave izvajamo v naši trgovini tako, da vam vrnemo kupnino za vrnjeni paket in nato ponovno kupite izbrani izdelek. Če želite biti prepričani, da je blago rezervirano za vas, oddajte novo naročilo še danes. Ne uporabljamo prenosov sredstev iz enega naročila do drugega.


Kdaj in kako bo kupnina vrnjena?

Vračilo kupnine boste prejeli v roku največ 14 delovnih dneh od trenutka, ko preverimo paket, ki smo ga prejeli od vas. Vračilo kupnine boste prejeli na enak način kot ste plačali za naročilo. V primeru, da ste naročilo plačali po povzetju, bo vračilo izvedeno na bančni račun, ki ste ga navedli v obrazcu za vračilo.

 

V kakšnem primeru je lahko vračilo zavrnjeno?

Vračilo je lahko zavrnjeno, če je bilo izvedeno po 30-dnevnem obdobju.

 

Reklamacije


Kako lahko izdelek reklamiram?

V kolikor želite vložiti reklamacijo, nam blago pošljite nazaj z opisom napake in okoliščinami njenega nastanka. Obrazec lahko prenesete s https://eobutev.si/b/reklamacije. Izpolnite ga in priložite v paketu. Če ni dokazil o nakupu, je potrebno v reklamacijskem obrazcu navesti številko naročila.

Paket nam lahko brezplačno pošljete nazaj. Če želite to narediti, pojdite na zavihek za vrnitev https://www.eobutev.si/b/vracilo in sledite navedenim informacijam.

Več informacij o pošiljanju paketa najdete na https://www.eobutev.si/b/vracilo.

Odločitev o načinu obravnave pritožbe boste prejeli v 8 dneh na vaš e-poštni naslov.

 

Na kateri naslov naj bo paket poslan?

V primeru, da uporabite brezplačno vračilo, paketa ni treba nasloviti. Če nam pošljete vračilo na svoje stroške, pošljite paket na naslednji naslov:

 

eobutev.si

GLS HUB Ljubljana

Cesta v Prod 84

1129 Ljubljana

 

Ne pozabite, da morate, ko boste opravljali vračilo s pomočjo točke GLS (paketomat, paketna trgovina) na embalažo prilepiti povratno etiketo.

 

Kakšno je garancijsko obdobje?

Za vsak izdelek kupljen v naši trgovini, velja 2-letna garancija za stvarne napake. To pravilo velja za celotno ponudbo trgovine, vključno z izdelki, kupljenimi med promocijo.

 

Ali zamenjava z novim izdelkom podaljša garancijsko obdobje še za 2 leti?

Da, zamenjava izdelka z novim podaljšuje obdobja odgovornosti za izdelek.

 

Ali popravilo podaljša obdobje odgovornosti za čas, ko je bil izdelek v popravilu?

Obdobje odgovornosti za izdelek se podaljša za čas popravila izdelka.

Zakaj mi je bilo ponujeno popravilo, ko pa imam po zakonu pravico izbrati rešitev?

Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, ki jo predlaga Prodajalec zahteva zamenjavo Izdelka ali namesto zamenjave izdelka zahteva odpravo napake, razen če način odprave napake na Izdelku, ki ga je izbrala Stranka z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji v primerjavi z načinom, ki ga je predlagal Prodajalec. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

Zakaj mi je prodajalec kljub prošnji za popravilo ali zamenjavo blaga vrnil kupnino?

Če je bilo prijavljeno napako nemogoče odstraniti, je bila pomembna in nepopravljiva napaka in nismo imeli drugega, enakega modela, potem se zaradi pomanjkanja drugih možnosti odločimo za vračilo kupnine. Iz naše obsežne ponudbe lahko vedno izberete drug izdelek.

Vodnik po vašem uporabniškem računu


Kako ustvariti račun v trgovini eobutev.si?

Če želite ustvariti račun v spletni trgovini eobutev.si, kliknite v zgornjem desnem kotu strani Registracija

Nato izpolnite zahtevana polja, to so: Ime, priimek, e-poštni naslov, geslo, potrdite geslo in potrdite polje Izjavljam, da sem prebral splošne pogoje spletne trgovine in sprejemam njihove določbe. Kliknite Registracija.

Potrditev registracije bo poslana na vaš e-poštni naslov.

Kako se prijavim v svoj račun?

Ko registrirate svoj račun v naši trgovini, se lahko prijavite. Če to želite narediti, kliknite v zgornjem desnem kotu strani Prijava.

Nato vnesite svoj e-poštni naslov in geslo ter kliknite zeleni gumb PRIJAVA.

 

Kako lahko izbrišem svoj račun?

Če želite izbrisati račun in podatke na njem, nas kontaktirajte na primer tako, da pokličete našo telefonsko številko 01 444 01 00 ali nam pošljete e-poštno sporočilo na info@eobutev.si.

Ali je potrebno pred oddajo naročila ustvariti račun? 

Pred oddajo naročila se ni potrebno registrirati, vendar imate z računom na eobutev.si številne ugodnosti, vključno s prihrankom dragocenega časa pri nadaljnjih nakupih.

  • - Če ustvarite račun, bo naslov za izstavitev računa shranjen v sistemu in vam ga pri ponovnem naročanju ne bo treba vnašati ročno.
  • - Na zavihku moj račun boste našli celotno zgodovino svojih nakupov.
  • - Stanje svojih naročil ali vračil boste lahko spremljali sproti.


Kaj če pozabim geslo?

Če ste pozabili geslo za svoj račun in se ne morete prijaviti - pod gumbom Prijava kliknite Pozabljeno geslo?

Nato vnesite e-poštni naslov, ki ste ga uporabili med registracijo. Prejeli boste povezavo za ponastavitev gesla na navedene e-poštni naslov.

Če e-pošte niste prejeli,  v svojem e-poštnem nabiralniku preverite mapo SPAM (Nezaželena pošta) ali se obrnite na službo za pomoč strankam na e-poštni naslov: info@eobutev.si


Podokno računa

Po prijavi v podokno računa dobite dostop do svojih osebnih podatkov, imenika, zgodovine naročil in vračil. Kliknite podrobnosti zavihka, ki vas zanima.


Podatki o računu

Na zavihku Podrobnosti računa lahko uredite svoje podatke in spremenite geslo do računa.


Adresar

S svojimi e-poštnimi naslovi boste lahko upravljali prek zavihka Adresar.

Moja naročila

Na zavihku Moja naročila boste našli zgodovino nakupov. Po kliku na določeno naročilo boste videli njegove podrobnosti.

Moja mnenja o izdelkih

Na tem zavihku bodo prikazane ocene izdelkov, ki ste jih ocenili.


Naročnina na e-novice

Na zavihku Naročnina na e-novice lahko upravljate svoje privolitve za prejemanje e-poštnih obvestil o promocijah in novicah. Če se želite naročiti na e-novice, potrdite polje Splošne e-Novice.


Moja vračila

Na zavihku Moja vračila boste našli zgodovino opravljenih vračil.


Naredi vračilo

S pomočjo tega zavihka lahko naredite vračilo ali zamenjavo.